przeczytalem Chipa w 1h - tragedia
s***@gmail.com
2006-12-04 20:38:13 UTC
Wiem, grupa umarla, nie ma darblue, SOCARa (jesli przekrecilem nicki to
sory) no i mnie:)
No ale jest kolejny Chip. Nie kupuje juz od roku, ale sciagam z sieci
(PDF) albo pozyczam.
No i pozyczylem. Przeczytanie calego chipa zajelo mi 1 godzine. Wstyd,
tragedia, dramat, farsa. Tak, to chyba najlepsze okreslenie, farsa.
Robienie z czytelnikow glupkow zwazywszy na to, ze Chip aspirowal do
pisma prof. a nie kinder. Te testy G80, Quad Intela i innych to kpina.
Artykuly bez sensu, beznadziejne, do bani. A najlepsze sa tytuly
artykulow, ktore poprzez slowka-chwyty np. 'to nielegalne, ale my
pokazemy jak', 'duzo', 'za darmo', 'super', 'crack', 'nielegalnie' chca
udowodnic ze Chip to juz nie prof. ale pismo dla wybranych. Ja juz
wybralem. Nie kupuje od roku.
Daje temu magazynowi jeszcze 6 miesiecy zycia i albo cena zjedzie do
5zl albo zejdzie z rynku.

ps. No i zalosne jest to, ze nikt z redaktorow nie odpisuje na tej
grupie. Kpina.

Pzdr, Wojtek
darkblue
2006-12-06 21:37:08 UTC
Post by s***@gmail.com
Witam
Wiem, grupa umarla, nie ma darblue, SOCARa (jesli przekrecilem nicki to
sory) no i mnie:)
jak nie ma :))) jestem caly czas. bacznie sledze czy sie cos dzieje czy tez
nie.
Post by s***@gmail.com
No ale jest kolejny Chip. Nie kupuje juz od roku, ale sciagam z sieci
(PDF) albo pozyczam.
robi tak wielu nasz przyjacielu
Post by s***@gmail.com
No i pozyczylem. Przeczytanie calego chipa zajelo mi 1 godzine. Wstyd,
tragedia, dramat, farsa. Tak, to chyba najlepsze okreslenie, farsa.
no poziom tragiczny, bardzo komiczny :)
Post by s***@gmail.com
[...]
ja to juz dawno mowilem. ale wydawca ma jeszcze kase i chyba daje szanse
"mlokosom"
Post by s***@gmail.com
Daje temu magazynowi jeszcze 6 miesiecy zycia i albo cena zjedzie do
5zl albo zejdzie z rynku.
trzeba to zapisac. moze jakies zaklady bukmacherskie zrobimy ?
Post by s***@gmail.com
ps. No i zalosne jest to, ze nikt z redaktorow nie odpisuje na tej
grupie. Kpina.
fakt. wstydza sie ? albo boja krytyki...
Post by s***@gmail.com
Pzdr, Wojtek
:) pozdro
Andrzej P. Wozniak
2006-12-07 09:42:30 UTC
Post by darkblue
Post by s***@gmail.com
ps. No i zalosne jest to, ze nikt z redaktorow nie odpisuje na tej
grupie. Kpina.
fakt. wstydza sie ? albo boja krytyki...
Etam. Raczej nie wiedzą, że coś takiego jeszcze istnieje.
Być może myślą, że jak (zgodnie z moimi przewidywaniami) zamknęli serwer we
Wrocławiu, to grupy automagicznie znikły ze wszystkich serwerów na świecie.

Pewnie zaglądają tylko na forum, a grupy sprawdzają w taki sposób:
http://forum.chip.pl/groupcp.php (tylko że to jest lista grup, do jakich
administrator może przydzielić użytkowników forum, a nie lista grup
dyskusyjnych).

Jeszcze parę uwag na temat forum:
* Forum to jakaś lameriada - źle skonfigurowali PHP i do każdego linku jest
doklejony identyfikator sesji.
* Założenie forum na przełomie czerwca i lipca zeszłego roku mogło się
przyczynić do upadku grup i dalszego obniżenia poziomu czasopisma, jeśli
redaktorzy dostosowali się do poziomu forum. Nie żebym miał coś przeciwko
temu sposobowi prowadzenia dyskusji, ale fakty są nieubłagane i potwierdzone
statystyką - łatwiejszy dostęp to niższy poziom. Różnice wynikają też z
samych technicznych możliwości forum i grup dyskusyjnych, ale nie będę się w
to zagłębiał.
* Zamiast rozpraszania sił na grupy i forum lepiej było uruchomić interfejs
www do grup dyskusyjnych (newsportal, web newsreader) i dokonać podziału
największych grup na kilka podgrup. Forum jest tematycznie zbyt
rozdrobnione, odpowiedzi jest mało, a ludzie i tak zadają pytania bez
zwracania uwagi, gdzie piszą.

Tyle moich uwag, dalej się nie rozwodzę, bo nie sądzę, żeby doszło do
reanimacji newsserwera Chipa.
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
Rafal sxat
2006-12-12 10:54:10 UTC
Tyle moich uwag, dalej siê nie rozwodzê, bo nie s±dzê, ¿eby dosz³o do
reanimacji newsserwera Chipa.
widze ze wraz z masa spamu przychodzi newsletter wiec chyba tyle dziala :]

ogolnie skrzynki pocztowe nie dzialaja - nic nie dochodzi - tylko spam - jak
wysle cos np z gmaila to dojdzie po 2-3 dniach ogolnie poprostu lipa wielka
nic nie moge wyslac po wyskakuje ze maja na serwerku zle smtpd ustawione i
nie potrafi wyslac zadnego maila - a przeciez zeby to naprawic potrzeba
maksymalnie 3 godzin nie wiecej.

co by nie mowic mowi sie fachowcy a ja sie zastanawiam czy dalej
prenumerowac chipa (mimo 8 letniego juz stazu) bo o ile kiedys mieli jakas
jakosc to teraz odnosze wrazenie ze poprostu sa tam sami amatorzy zaledwie
po studiach ktorzy by cos chcieli ale.............

pozdr
***@fal
ormowiec
2006-12-19 21:42:34 UTC
Post by s***@gmail.com
A najlepsze sa tytuly
artykulow, ktore poprzez slowka-chwyty np. 'to nielegalne, ale my
pokazemy jak', 'duzo', 'za darmo', 'super', 'crack', 'nielegalnie'
Ciekawy jestem kiedy w Auto-Świecie napiszą artykuł "Jak ukraść samochód".
żenujące, dobrze że to już koniec mojej prenumeraty.
darkblue
2006-12-21 18:59:09 UTC
Post by s***@gmail.com
A najlepsze sa tytuly
artykulow, ktore poprzez slowka-chwyty np. 'to nielegalne, ale my
pokazemy jak', 'duzo', 'za darmo', 'super', 'crack', 'nielegalnie'
Ciekawy jestem kiedy w Auto-Šwiecie napisz± artyku³ "Jak ukra¶æ samochód".
¿enuj±ce, dobrze ¿e to ju¿ koniec mojej prenumeraty.
masz racje. CHIP w obecnym ukladzie i formie to zenada. traktowanie
prenumeratorow gorzej niz dno, a traktowanie uzytkownikow skrzynek
pocztowych w domenie @chip.pl to zakrawa na prowokacje polityczna ;p
Rafal (sxat)
2006-12-22 00:11:38 UTC
Post by darkblue
prenumeratorow gorzej niz dno, a traktowanie uzytkownikow skrzynek
ja odnioslem wrazenie ze to poprostu zla wola bo nie moge uwierzyc ze chip
nie moze wygospodarowac 1 mb lacza internetowego dla klubowiczow i 2 godzin
pracy administratora ktory by skrzynki postawil na cacy